Alla inlägg den 16 november 2007

Av Camilla Lindholm - 16 november 2007 23:00

Idag har jag varit i Stockholm för att diskutera det samarbete jag kommer inleda med Wayfinder; ett företag som  erbjuder kart-, vägvisnings- och GPS-navigeringstjänster för mobiltelefoner. De kommer snart släppa en ny häftig gratisprodukt lämpad för aktivt folk som även gillar att blogga och hänga på olika typer av communitys. Bla kommer jag  lägga ut mina träningsturer på cykel/löpning som intresserade kan ta del av. På Arlanda stötte jag även av en händelse ihop med en gammal träningskompis och multisportvän; Nils Bergman, som var på väg till Östersund för att tjänstgöra som AT-läkare. Det var ett kort men kärt återseende.


Väl hemkommen till Malmö hann jag med att avverka ett kombinerat löp/fyspass innan det var dags för traditionsenlig sushikväll. Vi hann även med att spela spel med Eskil och hans bror, vilket lockade fram mina tävlingshorn. Ja, jag vet att jag ibland blir väldigt ivrig och hetsig vid sådana tillställningar. Snälla förlåt mig!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogginfo.se

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards