Alla inlägg den 6 december 2007

Av Camilla Lindholm - 6 december 2007 21:32

...,Bosses fyspass på Anneberg, bestod idag av lite bålstabilitet men mest blandade hopp.  Vi hoppade i nästan en hel timme - och det var roligt. Nu är Daniel tillbaka på träningsbanan igen, så det känns väldigt tryggt :-). Innan passet sprang vi en sväng också. Annars började jag dagen med simning i ottan för att sedan skynda vidare till jobbet. Min intention var att enbart jobba några timmar och ändå kom jag inte därifrån förrän 15.00. För att effektivisera och hinna med min vardag brukar jag roa mig med att skriva små "att göra listor". När jag jobbar hemma har jag sällan några problem att hinna med det jag tänkt göra. Värre är det när jag åker till jobbet. Där känns det ibland som om folk drar och sliter mig i stycken, antagligen vill de passa på när jag väl är där eftersom jag hellre arbetar hemma. Idag hade vi dessutom besök av en ergonom som kommenterade och försökte om möjligt hjälpa till och ställa in våra arbetsplatser. Inte helt förvånande konstaterade hon att jag hade den sämsta arbetsplatsen ur många aspekter (vi sitter i kontorslandskap). Är det konstigt att jag föredrar att sitta hemma och arbeta? Idag lärde hon mig emellertid något nytt, det går tydligen ställa in hastigheten på muspekaren och den bör vara på så snabb som möjligt. Där ser man!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogginfo.se

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards