Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Camilla Lindholm - 24 maj 2008 21:18

Nu är cykel och många av mina grejer incheckade. I och med det fick jag även en glimt av hur stjärnors liv kanske ter sig varje dag. Det började med en kamera som snart blev till tre plus en intervjuare. Efter intervjun följde de båda kameramännen mig genom hela incheckningsproceduren. Jag visste inte riktigt åt vilket håll jag skulle titta - de var överallt! Genom proceduren hade jag dessutom min personliga guide! Jag tror de punktmarkerade mig pga min snygga cykel - en kamera fokuserade enbart på den :-)! Det var lite roligt men mest pinsamt. Som vanligt är det stor uppståndelse över den här typen av tävlingar bland folk, tidningar och tv. Det är bara i Sverige som ingen kunde bry sig mindre :-)! 

Av Camilla Lindholm - 24 maj 2008 17:06

I morgon är det tävling och av den utlovade kallfronten blev det ingenting. Det varma vattnet tryckte ut kallfronten över vattnet så den försvann. Det är här vädret är tydligen helt unikt - de tre senaste dagarna har varit de varmaste på hela året!!! Det är tydligen varmare nu på hösten än vad det varit i sommar och det händer typ ALDRIG - fast nu gör det ju uppenbarligen det! Jag har förlikat mig med tanken att cykla och springa i den här blöta värmen. Jag var ute en sväng vid 11-snåret och det var varmt men funkar nog - Lars höll på att dö bakom mig men försökte tappert hänga på. Värre då med simningen. En decimal varmare i vattnet än i förrgår och det blir ingen våtdräkt - undrar vad jag ska simma i då? Jag har ingen simdräkt! Någon som vet hur fort havsvatten kan värmas upp? Själv tror jag att det mycket har att göra från vilket håll det blåser så om det skulle börja blåsa söderifrån så kanske kallare vatten kan komma in. Nu blåser det norrifrån som det gjort hela veckan. Håll tummarna för mig....

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogginfo.se

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards